مشاوره حقوقی مزاحمت تلفنی

مشاوره حقوقی مزاحمت تلفنی به صورت آنلاین و حضوری امکانپذیر است و شما می توانید سوالات خود را در این زمینه مطرح نموده و راهنمایی و مشاوره های حقوقی مورد نیاز را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید. مزاحمت تلفنی موضوع تازه ای نیست در واقع پس از پدید آمدن تلفن به کررات با آن مواجه بوده ایم. البته در سال های اخیر به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی و ایجاد حمایت های قانونی شاهد کاهش جرم مزاحمت تلفنی بوده ایم. با این حال هنوز هم برخی افراد اقدام به مزاحمت تلفتی می کنند که برای بسیاری آزاردهنده و دردسر ساز می باشد.

مشاوره حقوقی مزاحمت تلفنی

مشاوره حقوقی برای مزاحمت تلفنی + پیگیری پرونده

مزاحمت تلفنی دایره ی وسیعی از موارد مختلف را در بر می گیرد و مصادیق زیادی دارد. ممکن است شما صدای سوت یا فوت بشنوید. سکوت هم می تواند به نوعی مزاحمت تلفنی تلقی گردد. فحاشی، تهمت زدن، تهدید، استعمال الفاظ رکیک و هرگونه امری که باعث آزار، ناراحتی ،ترس و نگرانی فرد گردد، مزاحمت تلفنی محسوب می شود.

همچنین مزاحمت تلفنی در قالب ارسال پیامک و چت نیز امکانپذیر است و جزء مصادیق آن محسوب می شود. دریافت هرگونه محتوای آزاردنده از طریق پیام، عکس و ویدیو می تواند مصادیقی از مزاحمت تلفنی به حساب آید.

در ماده ی ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی، برای فردی که اقدام به مزاحمت تلفنی نماید، یک الی شش ماه حبس تعزیری در نظر گرفته شده است. همچنین بر اساس قانون تاسیس شرکت مخابراتی ایران مصوب سال ۱۳۳۶: هر کس وسیله مخابراتی در اختیار خود را وسیله مزاحمت دیگری قرار دهد و یا با عمد و سوءنیت ارتباط دیگری را مختل کند بار اول پس از کشف ، ارتباط تلفنی او به مدت سه ماه همراه با اخطار کتبی قطع و تجدید ارتباط مستلزم پرداخت هزینه های مربوطه خواهد بود.

در صورتی که با مزاحمت تلفنی مواجه شده اید می توانید موضوع را از طریق قانونی پیگیری کنید. در اولین قدم بایستی موضوع شکایت خود را همراه با ادله و مدارک قانونی به مراجع قضایی ارائه دهید. به خاطر داشته باشید که دریافت مشاوره حقوقی در این زمینه می تواند روند رسیدگی به پرونده ی شما را تسریع بخشد.

 

مشاوره حقوقی با وکیل فرنیان فر

مشاوره با وکیل کیفری حرفه ای و متخصص شما را با جزئیات قانونی بیشتری در این زمینه آشنا می نماید و این موضوع می تواند افق دید گسترده و وسیع تری به شما ببخشد. در چنین شرایطی شما از چگونگی و نحوه ی انجام شکایت و جمع آوری و ارائه ی ادله و مدارک قانونی مطلع هستید.

به خاطر داشته باشید که متون قانونی بسیار زیادی وجود دارد و شما به تنهایی بر تمامی قوانین مرتبط با این موضوع مسلط نیستید و از آن اطلاع ندارید، بنابراین انجام مشاوره حقوقی می تواند کمک موثری به شما نماید.

انجام مشاوره حقوقی با وکیل مزاحمت تلفنی به صورت حضوری و آنلاین امکانپذیر است و شما می توانید در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن، تمامی سوالات حقوقی خود را در این زمینه مطرح نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره حقوقی تخصصی در این زمینه می توانید با فرنیان فر وکیل پایه یک دادگستری در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *