وکیل خانم برای طلاق % باتجربه و متعهد %

وکیل خانم برای طلاق ، وکیل فرنیان فر : زمانی که به دادگاه ها که مراجعه می کنیم مشاهده می شود تعداد خانم هایی که درخواست طلاق داده اند بیشتر از آقایانی است که برای طلاق به دادگاه مراجعه می کنند. علت این امر برمی گردد به افزایش بهای مهریه در چند سال اخیر که باعث شده است تا اغلب مردان به گزینه ای همانند طلاق تواجه نکنند. افزایش آمار درخواست طلاق از جانب زوجه باعث می شود با افزایش آمار درخواست وکیل خانواده خانم مواجه شویم.

امروزه بخش قابل توجهی از وکلای خانم در این حرفه به وکالت در پرونده های طلاق و پرونده های مرتبط با آن همانند: درخواست مهریه و نفقه (که اصولاً در زمان درخواست طلاق مطرح می شوند) مشغول به کار هستند. این امر ضرورت شناخت بهترین وکیل خانم برای طلاق را نمایان می سازد. اصولاً موفقیت در پرونده های طلاق از جانب زن بسیار دشوار و در برخی از مواد غیر ممکن است اما وکیل طلاق می تواند درصد موفقیت شما را به شدت افزایش دهد.

وکیل خانم برای طلاق

دادخواست طلاق و هر آنچه که باید در خصوص آن بدانید

مسئله مهم و اصلی در خصوص دادخواست طلاق این است که خواهان باید حق مطرح نمودن این درخواست را داشته باشد در غیر این صورت نمی تواند به دادگاه خانواده راه یابد یا به دریافت نتیجه مطلوب در این زمینه امیدوار باشد. با توجه به قوانین جمهوری اسلامی ایران، حق طلاق بر عهده مرد است و این امر به خودی خود بدان معناست که زن هرگز نمی تواند بدون دلیل موجه درخواست طلاق بدهد.

زوجه تنها در شرایطی می تواند درخواست طلاق دهد که ادامه زندگی مشترک با توجه به عرف جامعه برای زن دشوار و یا غیرقابل تحمل باشد. به عنوان مثال: می توان به اعتیاد مرد اشاره کرد که بعد از مدت ها ثابت شده است قصد ترک کردن ندارد و یا بعد از هر بار ترک کردن باز هم به سمت اعتیاد باز می گردد و از این طریق بنیان خانواده را متزلزل نموده است.

یک مثال دیگر در این زمینه رفتارهای خشونت آمیز از جانب مرد است. مردی که بارها زن و فرزندان خود را مورد ضرب و شتم قرار داده است و رفتارهای بیمارگونه ای دارد قطعاً یک فرد موجه برای ادامه زندگی مشترک و سرپرستی فرزندان نیست. البته این مورد را هم بیان کنیم که آسیب های بسیار ضعیف همانند: سیلی زدن در جریان یک دعوا، برگ برنده زن برای درخواست طلاق نخواهد بود.

همچنین بسیاری از زنان تصور می کنند با خیانت شوهر می توانند درخواست طلاق دهند. بله! کاملا ًدرست است اما مشروط بر اینکه خیانت همسر توسط مراجع قضایی ثابت شده باشد. و بتواند به عنوان یک ادله محکم مورد توجه قاضی دادگاه واقع گردد. بنابراین خیانتی که همچنان ثابت نشده است. هرگز نمی تواند ملاک طلاق از جانب زن باشد با این حال وکیل خانم برای طلاق می تواند راهکارهای مناسبی را به شما ارائه دهد تا بتوانید اثبات کنید به دلایل کاملاً قانونی امکان ادامه زندگی مشترک با زوج را ندارید.

بهترین وکیل خانم برای طلاق

هرگز تصور نکنید یک وکیل با تعرفه بسیار بالا بهترین وکیل خانم برای طلاق است یا اینکه ارزان ترین تعرفه ممکن را به معنای یک امتیاز مثبت تلقی کنید. به نتایج حرفه ای وکیل مورد نظر توجه کرده و ببینید سابقه درخشانی در امر وکالت دارد یا خیر؟ گذشته از اینکه بهترین وکیل طلاق هرگز شما را در همان وهله اول به طلاق گرفتن و نابود ساختن بنیان خانواده تشویق نمی کند. بهترین وکیل خانم برای طلاق کسی است که شما را به سمت رفع مشکلات موجود و دریافت مشاوره های متوالی سوق می دهد تا در صورت امکان از طلاق جلوگیری کند.

بهترین وکیل طلاق هرگز شما را تشویق نمی کند تا بی گدار به آب بزنید. برخی از وکلا سعی می کنند با تخریب رقیب، پرونده را به نفع موکل خود پیش ببرند این درحالیست که بهترین وکیل طلاق سعی می کند تا حرمت ها بیش از این خدشه دار نشود و در صورت امکان راهی برای بازگشت زوجین به زندگی مشترک (حتی بعد از طلاق نیز) وجود داشته باشد.

بهترین وکیل طلاق مصلحت فرزندان را بر دریافت تعرفه و حق الوکاله ترجیح می دهد و سعی می نماید تا زوجین را به زندگی مشترک تشویق کند در عین حال زمانی که متوجه شود موکل خود تحت فشارهای روحی و روانی بسیار زیادی است سعی می کند بهترین دفاع ممکن را در دادگاه خانواده از وی به عمل آورده و او را از چنگال یک زندگی آزار دهنده و سمی برهاند. بنابراین بهتر است همواره با دقت و حساسیت بسیار زیادی مبادرت به انتخاب وکیل طلاق نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *