وکیل تخلیه ملک % فوری % بیش از ۱۰۰ پرونده موفق

بهترین وکیل متخصص تخلیه ملک در غرب تهران : شغل وکالت در دنیای امروز بسیار تخصصی تر از ده های قبل است. امروزه وکلا حوزه های تحت تسلط خود را به عنوان شاخه ی اصلی فعالیت انتخاب نموده و سعی می کند اغلب دعاوی موجود را در همان حیطه بپذیرند. برای مثال: برخی از وکلا خود را وکیل تخلیه ملک می دانند بدین معنا که توانایی و تبحر خاصی در رسیدگی به پرونده ها و دادخواست هایی تحت عنوان _تخلیه ملک_ دارند. وکیل ملکی متخصص مهارت و تخصص خود را در این زمینه به واسطه گسترش مطالعات و افزایش تجارب کاربردی به دست آورده است.

این حقیقتی غیر قابل انکار است که صرف آگاهی از قواعد و قوانین مرتبط دراین حوزه برای ملقب شدن به وکیل تخلیه ملک کافی نیست. تجارب عملی اهمیت بیشتری در مقایسه با مطالعات محض حقوقی دارند. اگر شما نیز با مسائل خاصی در حوزه قرارداد اجاره مواجه شده اید که حق درخواست تخلیه ملک استیجاری را برای شما فراهم نموده است پیشنهاد می کنیم حتماً به وکیل متخصص در تخلیه ملک مراجعه نمایید تا بهترین مسیر ممکن را جهت رسیدگی به دادخواست مربوطه انتخاب کند.

وکیل برای تخلیه ملک

تخلیه ملک به چه معناست؟

زمانی که شما ملکی را به دیگری اجاره می دهید ممکن است در قرار داد اجاره شروط خاصی را جهت استفاده از ملک برای مستاجر تعیین کنید. اگر هم چنین شروطی را قید نکرده اید قطعاً تاریخ مشخصی را برای اتمام مدت زمان اجاره در نظر گرفته و در این زمینه با مستاجر به توافق رسیده اید. علاوه بر تاریخ اتمام مدت اجاره، مبلغی را به عنوان اجاره بها مشخص کرده که اصولاً باید به صورت ماهانه پرداخت شود.

جدا از مسائل فوق که همگی مبتنی بر قرار داد اجاره هستند برخی از موارد به طور معمول در قراردادها درج نمی شوند. به

عنوان مثال:

شما به مستاجر نمی گویید که نباید از ملک استیجاری استفاده نامشروع داشته باشد یا اینکه نباید آسیب جدی به ملک وارد کند. تمامی این موارد در قالب قوانین کلی و قواعد عرفی جهت اجرای قرارداد اجاره شناخته می شوند.

حال اگر مستاجر از شروط تعیین شده تخلف ورزد یا بعد از اتمام موعد اجاره، ملک را به شما تحویل ندهد یا اینکه اجاره بها را به مدت سه ماه اعم از متوالی یا متناوب پرداخت نکند و چنانچه آسیبی به ملک وارد سازد همچنین اگر از آن برای جهات نامشروع استفاده نماید شما می توانید درخواست تخلیه ملک را نمایید. این مسائل همان مواردی هستند که شما را به سمت دریافت مشاوره حقوقی تخلیه ملک یا وکیل متبحر ملکی سوق می دهند.

طرح دادخواست تخلیه ملک توسط وکیل

برای طرح دادخواست تخلیه ملک باید به شورای محلی مراجعه کنید که ملک مورد نظر در آنجا واقع شده است. در این جا دو نوع دادخواست را می توانید مطرح کنید. یا دادخواست عادی تخلیه ملک و یا دادخواست فوری تخلیه ملک. قطعاً رسیدگی و صدور حکم و اجرائیات در گزینه دوم با سرعت بیشتری صورت می گیرد. قانون گذار تفاوت میان این دو را به روشنی بیان نکرده است اما معمولاً از وضعیت مالی مستاجر برای تعیین حالت دادخواست کمک می گیرند.

به عنوان مثال گفته می شود عدم تخلیه ملک بعد از اتمام مدت اجاره یکی از حالات درخواست تخلیه فوری ملک است اما اگر مستاجر به علت مشکلات مالی قادر به یافتن مکان جایگزین نباشد معمولاً شوراها مدت زمان اجرای حکم را اندکی به تاخیر می اندازند. عدم پرداخت اجاره بها نیز همین طور است اما اگر ملک برای جهات نامشروع بکار رفته باشد یا در معرض آسیب های جدی باشد دادگاه حکم را سریع تر صادر نموده و به مرحله اجرا می رساند.

نکته : ذکر دو نکته در خصوص طرح دادخواست تخلیه ملک ضرورت دارد. اول اینکه نوع دادخواست به صورت غیر مالی است و باید تمبر مربوط به دادخواست های غیر مالی را ابطال نمایید. دوم اینکه باید مبلغ پیش را به عنوان ودیعه در حساپ سپرده دادگستری واریز نمایید تا به درخواست شما رسیدگی شود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *